Dincolo de viață e tot viață; moartea-i doar o poartă.

joi, 16 aprilie 2015

Cele mai comune 5 greseli care duc la acumularea de grasime pe abdomen


Daca faci tot ce iti sta in putere sa slabesti, insa multitudinea de diete si de antrenamente intense tot nu te ajuta sa dai burta jos, inseamna ca faci unele greseli care te impiedica sa iti indeplinesti scopul. Noi am identificat cinci motive majore pentru care grasimea de pe talia ta refuza sa se consume.
1. Lipsa de magneziu 
 Organismul are nevoie de magneziu pentru inima, nervi si muschi, aceasta minerala participand si la activarea a peste 300 de enzime ce asigura buna functionare a multor procese din organism.
Insa acest nutrient important participa activ la reglarea greutatii si la remodelarea corporala. Studiul publicat in Journal of Nutrition a constatat ca un aport suficient de magneziu este asociat cu niveluri mai scazute de glucoza si insulina, care, de altfel, reprezinta niste indicatori de obezitate.
Un alt studiu a constatat ca magneziul are un efect benefic in cazul senzatiei de balonare din timpul menstruatiei. Si anume, avand o cantitate optima de magneziu in organism, femeile se simt mai putin balonate.
Sfat: Cateva dintre alimentele bogate in magneziu sunt: ​​legumele cu frunze verzi, fasolea si nucile. Daca doresti sa consumi magneziu sub forma de suplimente alimentare, consulta mai intai un medic.
2. Alimentatie cu prea multa sare 
 Daca ai o senzatie de balonare dupa ce ai consumat o masa bogata in sare, iata motivul pentru care se intampla asta. O cantitate prea mare de sare in organism provoaca deplasarea apei din sange in piele, iar procesele biologice de consumare a sarii iti pot cauza balonare.
Sfat: Renunta la obiceiul de a adauga sare in mancare. Mai degraba imbunatateste gustul unei mese folosind condimente diversificate.
3. Consumul de bauturi carbogazoase 
 Bauturile racoritoare carbogazoase sunt pline de calorii fara nutrienti care iti afecteaza silueta. Doar doua pahare pe zi dintr-o bautura racoritoare determina o acumulare a grasimii pe abdomen de 5 ori mai mare decat in mod normal. Cantitatea semnificativa de zahar din bauturile carbogazoase provoaca un apetit excesiv, motiv pentru care consumam mai multe alimente decat am avea nevoie.
4. Somnul insufficient 
 Daca esti extrem de obosit si mai si simti lipsa constanta de somn, aceasta te impiedica, de asemenea, sa elimini grasimea din jurul taliei. Cercetarile publicate in Jurnalul American de Epidemiologie au constatat ca femeile care au dormit doar 5 ore pe noapte au cu 32% mai multe sanse de a acumula greutate in plus decat cele care dorm mai mult.
Din cauza lipsei de somn, in timpul zilei consumi alimente cu mai multa grasime, iar grelina este responsabila pentru aceasta. Producerea hormonului foamei, cum se mai si numeste, se afla in crestere doar din cauza lipsei de somn.
Sfat: Pentru a regla apetitul si, prin urmare, greutatea si grasimea de pe abdomen, dormi 7-9 ore pe noapte. Pentru a dormi mai bine, scoate dispozitivele electronice din camera si mentine temperatura putin mai joasa decat in restul casei. Temperatura ideala a camerei in care dormi este de 20 – 22 de grade Celsius. Evita consumul de cafeina noaptea tarziu si incearca sa pastrezi o rutina de somn, chiar daca aceasta inseamna sa te trezesti la aceeasi ora inclusiv in week-end.
5. Nu mananci grasimile bune 
 Organismul reactioneaza diferit in functie de tipul de grasime consumat. Studiile arata ca aportul ridicat de grasimi saturate (cum ar fi cele din carne si produse lactate), creste acumularea de grasime. Pe de alta parte, grasimile nesaturate care contin acizi grasi omega 3, cum ar fi cele din nuci, seminte de floarea soarelui, somon, ulei de masline si avocado, contracareaza toxicitatea si au efecte benefice asupra organismului tau.
Sfat: Echilibreaza aportul de grasimi, deoarece un aport excesiv de grasimi, fie saturate sau nesaturate, poate avea un efect negativ asupra corpului tau.

SURSA: https://us-mg6.mail.yahoo.com/neo/launch?.rand=73l4cs48o1fk1#9816952700
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Murim cu totii, insa e posibil ca asta sa se intample mai devreme decat ne-am astepta. Vinovate sunt anumite alimente atat de nocive, incat ne imbolnavesc si se omoara incet, pe nesimtite. Culmea este ca li se face reclama si sunt consumate de foarte multi oameni. Iata care sunt cele trei alimente cunoscute care ne omoara incet...

HOT DOG. Toata lumea adora sa manance sandwich-ul american cu cremvursti, mustar si chifla... Ce ar putea sa fie toxic si nesanatos la asta? Cremvurstii sunt realizati din resturi de carne indepartata mecanic de pe oase (cu ajutorul unor perii mari) si au in componenta o serie de alte ingrediente nu tocmai placute (agenti de ingrosare si arome). Consumul de cremvursti nefierti creste riscul de imbolnavire cu Listeria, o infectie bacteriana destul de rara, ale carei simptome includ: febra, dureri musculare, voma, diaree. Un studiu realizat de American Institute for Cancer Research a aratat dovezi conform carora consumul a 50 de grame de carne procesata (echivalentul cantitativ al unui cremvursti) in fiecare zi, creste riscul de cancer colorectal cu 21%.

CHIPSURILE DE CARTOFI. Sunt printre cele mai populare gustari, insa si cele mai nesanatoase. Cartofii in sine sunt sanatosi, insa atunci cand sunt preparati sub forma de chipsuri, lucrurile stau exact invers. Chipsurile se fac prin prajirea in ulei a feliilor foarte subtiri de cartof, cu un adaos mare de zahar si sare, conservanti si aditivi alimentari. Astfel, chipsurile de cartofi su devenit simbol al junk-food-ului. Dincolo de faptul ca ingrasa, chipsurile de cartofi sunt printre cele mai nesanatoase alimente din cauza grasimilor nesaturate (trans). Grasimile nesaturate apar chiar in mod natural in anumite alimente (de exemplu carne si produse lactate), insa le intalnim mai ales in alimentele procesate (prezenta grasimilor nesaturate le ofera o viata mai lunga pe raft). Aceste grasimi nu au nici un beneficiu din punct de vedere nutritional si sunt nesanatoase: cresc riscul de boli cardio-vasculare, nivelul de colesterol rau, iar unele studii le leaga de boala Alzheimer, diabet si depresie.

BAUTURILE RACORITOARE. Nu au nici o valoare nutritionala, indiferent de adaosurile de vitamine cu care isi fac atat de multa reclama, iar efectele lor asupra sanatatii sunt si mai ingrozitoare. Dincolo de faptul ca pot duce la obezitate si carii dentale, bauturile racoritoare sunt adevarate licori ucigase. Pentru ca au o concentratie mare de cafeina, sucurile sunt considerate responsabile pentru tulburarile de somn si anxietate; benzoatul de sodiu din bauturile racoritoare este responsabil de hiperactivitate si modificari la nivelul adn-ului. In pus, exista dovezi ca acidul fosforic din anumite bauturi extrage calciul din oase, reducand densitatea osoasa. 
(ptr. conf.C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu